2 Aralık 2012 Pazar

Teletabiye bak sen :)

Merhaba teletabi sevenler.Teletabiyi kim sevmez?Çocukken en sevdiğim tinky winky (mor) olandı o yüzden profil resmime onu koydum.Sabah erkenden kalkar müziğine eşlik ederdim.Şimdi ise her şey değişti büyüdük..
Şimdi okullu olduk sınıfları doldurduk ama sevinçli olduğumuzu söyliyemicem.Pazartesilerden nefret eder olduk ve sabah erken kalkmaktan.Sabahları annem 3 defa odama gelmek zorunda kalıyo beni uyandırmak için ,oda yetmiyo kendimi yataktan aşağı atıyorum sürünüyorum debeleniyorum yerde sonra uyanıyorum.
Uykumu böle açıyorum bi nevi sabah sporu.Uykuyu aşırı seven bi bünyem var benim napalım godum bozuk.
 İşte oyüzden bloğun adını telatabi koydum.(telatabi 'E' yerine a koydum ama  karıştırmayalım orayı şimdi :)
                                   Burda noktalamak zorunda kalıyorum sözlerimi aklıma gelmedi başka yazıcak birşey.
                                                                                     Çok çok muck
                                                                                                     -Telatabiss.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder